The OpenNET Project / Index page

[ новости /+++ | форум | теги | ]




Версия для распечатки Пред. тема | След. тема
Новые ответы [ Отслеживать ]
CISCO 1721, !*! GolDi, 27-Июл-04, 15:35  [смотреть все]
CISCO 1721 в ней одна плата 2MFT-E1-D1
Вот это постоянно пишет в лог.Это как понимать и что можно сделать?
Может ли это привести к порче платы?

1 05:31:48.702: %CONTROLLER-2-FIRMWARE: Controller E1 0, firmware is not running

  • CISCO 1721, !*! Ярослав Росомахо, 15:47 , 27-Июл-04 (1)
    >CISCO 1721 в ней одна плата 2MFT-E1-D1
    >Вот это постоянно пишет в лог.Это как понимать и что можно сделать?
    >
    >Может ли это привести к порче платы?
    >
    > 1 05:31:48.702: %CONTROLLER-2-FIRMWARE: Controller E1 0, firmware is not running

    Меняйте плату по гарантии.

    • CISCO 1721, !*! GolDi, 17:33 , 27-Июл-04 (2)
      >>CISCO 1721 в ней одна плата 2MFT-E1-D1
      >>Вот это постоянно пишет в лог.Это как понимать и что можно сделать?
      >>
      >>Может ли это привести к порче платы?
      >>
      >> 1 05:31:48.702: %CONTROLLER-2-FIRMWARE: Controller E1 0, firmware is not running
      >
      >Меняйте плату по гарантии.

         То есть в ней есть какая-то бага уже?

      • CISCO 1721, !*! Alexander E. Vorobyev, 18:49 , 27-Июл-04 (3)
        %CONTROLLER-2-FIRMWARE : Controller [chars], [chars]
        Explanation   A software or hardware error has occurred.

        Recommended Action   Consider upgrading your system to the latest Cisco IOS software release in your release train to take advantage of recent fixes. If upgrading does not solve the problem, replace the affected hardware. Copy the error message exactly as it appears on the console or in the system log. Issue the show tech-support command to gather data that might help identify the nature of the error. If you cannot determine the nature of the error from the error message text or from the show tech-support output, contact your Cisco technical support representative and provide the representative with the gathered information.

        • CISCO 1721, !*! Ярослав Росомахо, 02:51 , 28-Июл-04 (4)
          >%CONTROLLER-2-FIRMWARE : Controller [chars], [chars]
          >Explanation   A software or hardware error has occurred.
          >
          >Recommended Action   Consider upgrading your system to the latest Cisco
          >IOS software release in your release train to take advantage of
          >recent fixes. If upgrading does not solve the problem, replace the
          >affected hardware. Copy the error message exactly as it appears on
          >the console or in the system log. Issue the show tech-support
          >command to gather data that might help identify the nature of
          >the error. If you cannot determine the nature of the error
          >from the error message text or from the show tech-support output,
          >contact your Cisco technical support representative and provide the representative with
          >the gathered information.

          К сожалению за свою практику дважды сталкивался именно с такой проблемой и заканчивалось именно заменой платы. Т.е. новая плата ошибок не давала и работала корректно.


          Да и не я один: https://puck.nether.net/pipermail/cisco-nsp/2002-December/00...




Партнёры:
PostgresPro
Inferno Solutions
Hosting by Hoster.ru
Хостинг:

Закладки на сайте
Проследить за страницей
Created 1996-2024 by Maxim Chirkov
Добавить, Поддержать, Вебмастеру